Tuesday, May 4, 2010

story of us!

erm..aku rsa kt blog la tmpt terbaik utk aku meluahkan isi hati..hehe
sebab apa??
sebab x rmai owg taw sgt blog aku.juz kwn2 yg aku knal ja yg follow aku pon..=)
erm..
story about us?
of course about me and my hubby skg neh.=)
aina and fizi till the end of my life...
wah2..jiwengs lak.hik3..
erm..its been 5 years aku da kenal ngn my chan2 neh..since aku form 3..
x sgka leh kekal smpai skg..
wlpon penah clash jap ngn dye almost 2 years but kteowg xpenah lost contact.
aku ade probs je aku kongsi ngn dye.wlpon da x kpel msih berkwn baik.dye la stu2nya ex aku yg jadi my besfwen wlpon da clash.
then last year.dlm bulan 11 2009.aku mula rapat ngn dye blek.
memandangkn aku pon single wktu tu..hehe~
dye pon ape lagi.amek peluang la.haha.
tp aku x menyesal terima dye blik.bg dye peluang ke 2.buktikn yg dye btol2 da brubah.
YES.awak memang dah berubah sayang.u had prove to me.and dat make me love u so much2!
biar la ape owg nk kate.
msuk bulan neh lebih kurang 6 bulan dhla aku kpel blek ngn dye.
tp aku kenal dye dh lme sgt..so,mmg xde rse gap lngsg ngn dye.He know me very well.
aku rse dye jek stu2nya laki yg leh thn ngn sikap aku neh.haha.
seperti katanya:Awek saya garang.mcm singa.suka merajok.suka marah2.suka beleter.tapi xpe.tu yang saya syg sgt2 kt awk tuh~hehe..wee=))
tp alhamdulillah.parent aku pon okey.parent dye pon okey.leh terima hubungan kami.
kawan2 aku pon da restu hbgn aku ngn dye..hehe~itu da ckup wat aku sgt bahagia.
Insyaallah.jika jdoh aku berpanjangan dgn dye.memang aku nk dye je dlm idop aku.
no one else can replace you.
I love you always Muhd hafizi bin Mohamad.Only You~Aminn~

No comments:

Post a Comment