Tuesday, May 4, 2010

hepi2!!

wah..bahagianya aku..
tadi gi jumpa biy2 sayang!
mase nak potong kek masuk dlm bekas.
mak bertanya:Nak bagi kt spa kek tuh??
aku:heh??kat kawan..hehehehe (gelak gatai)
seraya mak aku pon paham.apa maksod aku sebenaqnya tuh.hahaha.
then gi r jmpe tdik.
segan nak bagi kek tu.sebab dye lembik.potong pon senget benget.haha.
aku pon bagila.
balik2 then biy2 msg.
ma,sedapnya kek ma wat..heheh..
yaka??btoika?ka nk jga ati ja neh??
lorh..btoi la..berebut ngn kwn2 tdik.ermm,ada lagi dak kek tu??
haha..comell la pkwe aku neh.
cian biy2 dpt mkn cket je eh..
sanggup dtg dari tmpt keja semata2 nk amek kek yg aku wat utk dye..
what a lovely boyfriend~love u so much dear..
x smpai 10 mnit da hbs ek kek tu..
xpe2,,nnt buat lain untuk sayang eh! muahx! <3

No comments:

Post a Comment