Wednesday, March 10, 2010

ohhhhh~

uwaaaaa~
engtkn minggu neh nak blek la kulim,blek uma..
tp x menjdi..sob3~
first mmg engt mls nk blek umah..nk stay kolej je..
but then,suddenly my besfwen kol..
ira:aina,jomla blek kulim..aku nk jmpa ang..
aku:ala...mls la nk blek..lgpon cuti 3 hr ja.
ira:plizzzz...kta jmpa sbtu then ahd blek la..dh lma kot xjmpa ang ina..berthun da rsa..
aku:erm...nnt aku bgtaw len la eh..
n mlm tu aku decide nk blek kulim after berbincg ngn my boy..hehe~
chan2:syg nk blek??yey! (sukanya dia)haha~
aku:nnt kte jmpe eh.skali ngn ira taw..=))
my besfwen neh nk pndah g perak..my fwen sejak dr dlm prot..hehe..
last 2 year dye pnda..sob3~so mmg jrg da jmpa..
but suddenly,dye kol aku..
ira:aina...sorry sgt2..aku x jd la pegi kulim..aku ada prob.mak mnx blek uma..
aku:yeke??(bernada sedey...)xpela..maybe next tyme..

so,aku pon cancel jela niat aku neh nk pulang ke uma this week..
memandangkn 2 week lg my chan2 pon nk dtg kl..hehehehe~(muke gatai)
so,im wait 4 u dear!!!dtg taw,jgn xdtg.nanti i majuk.haha~

p/s>>love u dear!muahhhx~ <3

No comments:

Post a Comment