Saturday, March 6, 2010

oh happy happy day~

wah...
semalam mission accomplish!
aku da dpt cri mask,inner yg ku mahukan.yey!
then bnda2 yg xde dlm list pon byk terbeli..hik3~

saya suda membeli baju nk jmpe ngn chan2 nanti..wee=))
siyesly cannot wait to see him!
sayang,i really appreciate u okey..
leh kAte every month u sanggup trun KL from kedah hanya kerana wanna see me..
how sweet u r dear..
thanx a lot di ats suma kesanggupan ni sayang!love u..=)) *blink2*

hmm..
smlm sye kene attack ngn migrain lg...urghhh~
kene baring jek..bgn jek sakit kpala..denyut2..*wish u were here baby..=( *
tp xpe..
semalaman dye temankan sye..sbb smlm sye kene tgl kt umah sowg2..sob3.
tido pon sowg2.sob3..
oh,ini bukan salah my housemates k.
dorg ade hal masing2.
hakikatnya aku yg penakut..hehe..
ya,aku memang penakut!
mujur ada chan2..=))thanx again dear!
and facebook yg menemani aku hingga tido..kah3~

u always bright my day dear..=))
love u so much k.fullstop.

p/s>>cepatla balek rumate!!sunyi gle uma..sob3~

No comments:

Post a Comment