Tuesday, February 2, 2010

blog cintan??

haha...
sengal la ang ummi...
blog aku ang kata blog cintan????how dare you!!!
tp..setelah aku membacanya kembali,aku pon rsa mcm tu gak..kah3~
xpala..bt blog neh khusus utk my bf la..senang..hehehe..
wlpon dia xdk blog...shhhh~hehe

tp dia slalu ja melwat blog aku neh...
suke la tu kan biy??eleh..

xpe2...lpas neh aku tukar sket blog aku kepada blog kureng cintan sket..
aku jdikn blog maggie lak..amacam??haha~~
haa...sengal2..otak kurang btol da...
byk bnda nk kene revise..lalalalala~

cepatla berlalu exam week...cepat2!!!

x sabaq nak balik umah dah cek neh sebenaqnya..
tlgla..~

2 comments:

  1. makcik, letakla chatboxxxxxxx ;D

    ReplyDelete
  2. heh??nenek x reti la makcik...amateur blogger lgik..hehe~sat noh..try sat pi tgk chat box nk ltak lgu mna..

    ReplyDelete