Thursday, January 28, 2010

anatomy,fisiologi,histology,biochemistry,physcology!!!

uwaaa....
lg a week ja kot nk midsem exam da...
aiyak..cpatnya msa berlalu...dh hbs da half sem..~
buku??oh buku2 ku...aku cinta padamu..hehe...
tp study pon x start lg..dhla byk chapter kena cover kot..
ish2..apa nk jd neh aina??wake up la!!!!
ye2...aku da bgn neh..mmg da start td cuma blom all out ja lg..ceewaah~
insyaAllah..org len buleh,xkn kte xleh kan??
usaha btol2 mesti dpt gnjarannye~=)
ckp psl anatomy??
nmpk mcm senang kn...mcm blaja bio kt matrix dlu ja..cuma agak detail cket...
SEDIKIT ja okey!tp marking system dye??pergh!!!kasik otak aku pecah..even small things bout human system ke cell sekecil2nya aku kena taw structure n everything..urgh~tp best!mencabar..hehe..
bout fisiologi??
agak senang nk skor..itu tiada keraguan..tp susah jugak wlpon agak senang tp susah jgk sbananye..whatever!just bout functions system in human body..pling best horomones!!yg pelbagai jenis,bla,bla,bla..
biochem???subjek
KESAYANGANKU!!!of course..
this sem bout metabolisme biochem..lgik la kasik aku HIDOP!!!
sume metabolisma dlm bdn kena tahu....skali hafal cycle each metabolisme,seminggu kemurungan!depress!!haha~
physcology???
haa....memang manjang jela aku ber physco kalu msuk lecture neh..haha...
smpai skg msih x sentuh apa pon lg subjek neh pnya notes..
notes pon aku x pasti di mna mereka berada..hehe..
xpa2..esok aku cri eh.~
apa2 pon suka,x suka kena jugak baca k!!
CHAYOK AINA!!!!wee=)

No comments:

Post a Comment