Thursday, January 6, 2011

Sekian lama~

Alhamdulillah..
aku masih engat email n password blog aku neh.haha.
setelah sgt2 sekian lama aku x update blog sendiri..
hari neh baru teringat nk menjenguk ke blog sendiri.ngee~
erm..
sepanjang x update blog neh,
mcm2 jadi dekat aku,.
aku diduga Allah dengan penyakit misteri yang melanda aku.
aku sendri pon tak tahu apa penyakit aku melainkan ALLAH.
dah bepuluh2 tempat berubat aku pi,suma tak dapat bagitahu apa penyakit aku sebenaqnya.
hari demi hari belalu.
masuk hari ni dah hampir dua bulan lebih.
tapi alhamdulillah,dah bekurang banyak.walaupun masih belum fully recover.
mungkin ni balasan tuhan pada aku atas dosa2 pernah dibuat.
mak selalu cakap,bila sakit jangan mengeluh.
ada hikmahnya,
ada sebabnya.
bila sakit,patut ucap alhamdulillah.
sebab sakit akan buat kita lagi kuat,tabah,sabar,dan lebih dekat diri dengan Allah.
ya!aku akui.
aku dulu semayang pon ntah ke mana.
sekarang alhamdulillah.tak perlu tunggu nk masuk waktu solat seterusnya baru nak buat.
al quran dah jadi makanan aku,zikir dah jadi minuman aku.
memang kdg2 aku mengeluh,mengenang kenapa aku??
tapi ALLAH xkn bagi dugaan yang hambanya x mampu nak lalui.
Ya Allah.kuatkanlah diriku.
berikanku kekuatan sampaila aku sembuh seperti sediakala..
itu saja yang aku harapkan...

1 comment:

  1. Aina..sakit apa dik? Patut la dah lama xdgt brite.. hope you'll be fine dear..nnt kita msg2 ye..take care tau.. saranghae

    ReplyDelete