Monday, August 23, 2010

Oh! He's Everything!

ss3 is coming up this 26 march!!
oh!
bunyi macam...eleh..lambat lagi la konsert tuh,kalut ja minah neh!
lantak kat aku la!aku nak excited kan!buek2!!
actually aku engtkan tiket konsert suju neh jual next year which mean 2 month before konsert,so aku bjet la boley guna duit --- aku next sem kan!
dhla this sem byk ja perkara malang berlaku! T.T
firstly,dua bijik hp aku ilang sekelip mata!!uwaa!!!
dhla cybershot and walkman sony..sabar jela aku!
mungkin rezeki si pencuri tu kan!mencari REZEKI dengan hp aku.
baguslaa..aku TAK HALAKAN DUIT KO AMEK DARI JUAL HP AKU TUH!
so,duit jpa yg bru msuk,TERPAKSA aku belanjakan beli hp baru..sob3 T.T
dhla yuran this sem mencecah rm2000.
dengan duit buku rm 500++.maybe more.
pastu beli printer baru lagi(sebab mmg byk repot n assigment kene wat)
bukan suka suki buat collection ja printer aku beli neh ok.
then beli barang itu ini keperluan idop..
tinggala lagi seciputtt ja dlm bank..T.T
so,bajet totally lari!
n bernasib malang lagi aku apabila aku dengar tiket ss3 nk jual this year!!!!!
uwaaaa!!!!
im crying all over the nite,mengenang nasib x dpt pegi..
dh lame aku simpan hsrat nk sgt2 pegi..bila taw aku mmg xakn dpt [pegi,aku jadi sgt sayu dan syahdu...
di mana mahu aku mecari wang??keja??oh tidak!
and....
suddenly aku meluahkan rasa hati aku to my boy~
dengan sedeynya aku menyatakan betapa ingnya aku mahu ke ss3!!!
tapi duit xde...
then,with full of love and honestnya he offering me to give some money to buy that ticket!!
mula2 rse mcm sshkn je..
but he really want to help me!
to see me smile again..
how nice he is...
you always make my dream come true..
always fullfill my wish,my kehendak..
thanx a lot syg...
no one can compared to you!
i love you!

No comments:

Post a Comment