Tuesday, June 1, 2010

Bermandi Hujan~

Wah!!!
hr neh sehari suntuk aku kuaq dr pagi smpaila td..mlm la dat mean~hik3..
itula..dah taw skg musim ujan,mau nek moto lagik.haha~pdn muka.
bukan pa,msa kuaq awai pg tdik cerah.siap panas terik lagi.
so engtkn x ujan la ptd td.
mula2 xtaw nk g mna.
giant??ala..asik2 giant.balik2 giant.
busan aeh aku.
so,my bf ajak la g sungai ulu paip karangan.
so,pegi la ngn dye.
then baru jek smpai.duduk x smmpai 15 mnit lagi,tiba2..ujan trun dengan lebatnya!!
uwaa!!dhla siap kilat petir lg.taw2 la kn.aku neh phobia sket.
then tunggu la smpai dkt 2 jam.ujan x benti2 gak.
then,kteowg pon decide la redahh jek!
mula2 ujan agak slow dh.x smpai pon simpg jalan dpn,tudia ujan!
smpai xnmpk apa.aku basah kuyup lencun ++.haha~
dhla jauh beb!
bygkn ujan sgt lebat smpaila ke kulim!
then nk g lagi jusco perda!haha~punyala ketegaq~
sekali lg ujan.kah3~
berbasahla aku smpai ke jusco.leh bygkn x,aku msuk jusco dgn suar jeans bsh lencun,menitik2 air.bju??ta pyh ckp r.basah smpai leh perah.haha ~
org usha aku semacam jek..lantak r.
dhla aircond kuat dlm jusco tu.korg sndri pkir la mcne sjuk nya aku dlm tu.menggigil2..keh3~
tapi besh!dh lma kowt aku x men ujan neh..
nseb bek la kwn pkwe aku ade.pinjmkn bju,suar dye pe sume.
so,aku balik dlm keadaan kering jugak la~ngeee~
thanx Manja!
thanx dear hang out today!
walaupon kuyup tp besh!
p/s>.bile mau kua lg eh syg??hehe;p

No comments:

Post a Comment