Wednesday, June 2, 2010

Aktiviti Harianku~

dah xtaw nk buat pe.
asik dok umah mengecilkn bdn ja.
so,aku pon keja dok berblogging jela tiap2 ari..hehe.
panas kott hr neh..aiyak.ujan jap dua hr lepas.
then panasss balik.
dunia akhir zaman..
hari ni my daddy balik.
balik la jap,then kuaq balik keja.hehe.
kedit asik xdk ja.pa crita?duit pon xdk.haha.
nak tunggu duit pakwe kesayangan i la..hehe..
syg2,dpt gaji nnt topapkn i taw??ngee~
ala..utk spe kedit tu pon.msg n kol dye jugak..kn3?? ^-^
hr2 mcni la.
bgn tido,online.
mandi,makan.online.
smpai la ke mlm.teperap dlm bilik jela aku.
sanggup berpanas dlm blik yg panas neh.huhu~
xpon tgk movie,layan lagu2 suju aku.tgk MV2 suju.bahagia siot!
x wjud TV pon xpe.janji ade lappy bersama intenet.ngee~
x msg pkwe ke???haa...
dye keje.blek keje bru leh msg,gayut same2.tp x besar2 pon.haha.
wajibla bermsg2 n berkol2 ngn pkwe i~
mane leh x msg dlm sehari.
my hubby neh,kalu aku x msg dye dlm sehari,majuk la tu.
aku pon xley idop tnpa dye..cehh2~sweet la konon.memang pon.haha
yg penting aku BAHAGIA dgn my hubby skg.
kesilapan2 lalu mengajar dye ngn aku lebih byk memperbaiki diri.
insyaAllah syg,ada jodoh kita xkn ke mana.

No comments:

Post a Comment