Sunday, April 4, 2010

tibe2 terase nk update blog.haha.


Ini adalah Super JUnior!okey.im hard fan of them.wah..miss them already.Im ELF k.so jgn nk ktuk2 dorg.grrrr.

tiba2 aku terasa nk update blog aku yg sgt bosan neh.
ade jugak ke org dtg blog aku neh membaca post2 aku neh??haha.
thanx la kpd sapa yg sedang membaca blog aku skg ye.tahniah2.
sekalung ucapan terima kasih aku hadiahkan.
okey.
benti merapu aina.
back to the topic k.
skg exam week.study la wei!ye.sy tgh study la nih.x nmpk ke??
tibe2 aku teringat n terase nk update blog aku pagi2 buta mcnih.
kenape??
sebab bru tdik jek housemates aku neh membuka blog aku n ingin membaca blog aku.
tibe2 tgk.la.dh lma x update minah neh.busan aeh.next blog!haha.
sebab tu la aku nk jugak la update.kan fia kan?aida?xdela busan sgt noh.
wlpon hakikatnya memang busan.ape aku merapu neh.
ngtok da sebenanye.hehe.
okey.next week exam ye.final sem 2.
k.aku nk msuk 2nd year da.tahniah2.
k,la.aku x sbaq nk blek.tu ja aku taw.

p/s penaja>>saya ELF.Ever Lasting Friend of Super Junior k.x knal??xknal xpe.janji aku kenal.korg x kenal bukan masalah aku.haha.jangan kutuk2 saya ckp sy telalu obses ngn korean group neh k.hakikatnya ye.sy mmg obses ngn dorg.so what?sebab dorg sgt cute n adorable k.arghhh..miss them already.esp lee teuk n siwon.sob3.

ni la dorg..wee=))
promote lak.haha.
ni page aku.suka ati aku la nk ltak gmba pe pon k.x suke jgn komen cni.suke bru komen.






No comments:

Post a Comment